CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 31

suratan atau takdir??

adakah kebencian akan terhapus jika tiada kata maaf dan kemafaan?? aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


gyla jua ku ne krg.. menahan sorg diri.. nada tmpat mgadu nada urg disisi pembgi harapan n semagat.. ya allah.. alangkah indahnya mati dlm iman.. god.. napakan mcm ane.. resah hati ku.. nada sapa tau.. semua taa salahku.. semua ta salah ku.. mna ?? aaahh


wat sud i do f ea nada bwt apa2 sdgkn aku perlukan eaa??
wat i sud do f msh jua mcm ane??
wat sud i do?!!!

ea sendiri pun nda yakin.. wat sud i do??
aaahh...........
wat n wat??
ya allah..
aku berserah kepada mu.. semoga ea faham n sedar..
puas udh ku sakit..
ea sja yg dpt bg ku smgat n cita2..

ku takut.. nda ku yakin waa..
plz any1 help me.. wat f brterusan n sma jua mcm ane? sdgkan puas dh ku brusaha he do nothing.. smga ea mblz semua ne dgn usahanyaa..
amin..
semoga air mata ku ndakan jatuh lgi ke bumi..
n semoga ea ndakan bwt ku skit ati lgi..
ku tkt tmakan sumpah..n wat f ku check ea still bloking me?? wat sud i do??

aahhh
i wish i can beteriak sne ane...

btapa menderita udah ku.. btapa sakit udah ku..
perlukah aku yakin n bersabar??
ku tkut HAMPA jawapannyaa..
ku takut aku nda tahan..
ku takut ku bermusuh dgn ea..
aku tkt yg ea ndakan care n suport aku..
then wat sud i do??

ahh.. air mata terus bercucuran.. tak dpt d hentikan..
napa ku yg salah??

perlukan aku mcri yg pakar lgi??
wat f semua yg ku lakukan ane sia2??

aahh ku nda yakin semua atu, ku nda yakin..

ku nda yakin..

janji setia persahabatan akan hilang dan sumpah akan memakan diri..

ea nyasal??
npa ea fikirkan dirinya sjaa..
npa nda aku??
npa nda aku?? npa nda aku??
aaaaaaaaaaaaaahhhhhhh..

god..

please help me...

fwens please help me.. what m going to do??

f HAMPA??

0 comments:

SHERRY LIEW
SSuci
HHarum
EEmosional
RRamah
RRealistik
YYakin
LLemah-lembut
IIkhlas
EEgoistik
WWarak
Apa ada pada nama?